دانشجویانی که در استفاده از بخش اتوماسیون تغذیه به مشکل برمی خورند با مراجعه حضوری به واحد اتوماسیون و طرح مشکل از مشاورات مسئول بهره گرفته و در صورت نیاز نقص های بخش تغذیه و کارت دانشجو برطرف می گردد. در مورد دانشجویان سنواتی باید از آموزش استعلام صورت گرفته تا مجددا بخش تغذیه برای این دسته دانشجویان فعال گردد.

مخاطبین: دانشجویان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

این خدمت شامل رزرو غذا توسط دانشجو تا توزیع در سلف سرویس ها می باشد که از سه آمار در این روند استفاده می شود. یک آمار رزرو شده که از اتوماسیون استخراج می شود. یک آمار خورده شده که توسط سیستم ثبت شده و یک آمار پخته شده که به سورت دستی پر می شود.

مخاطبین: دانشجویان و کلیه ی افراد استفاده کننده از سلف سرویس ها (اساتید، مهمانان و ...)


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

هر ماه اطلاعیه ای تحت عنوان توزیع بسته های صبحانه به دانشجویان اعلام می گردد که شامل دو یا سه نوع بسته ی مجزا هست و هر فرد امکان رزرو یک بسته را از طریق اتوماسیون خواهد داشت. در نهایت در مهلت مقرر رزرو صورت گرفته و بسته ها در تاریخ تعیین شده در سلف سرویس توزیع می گردند.

مخاطبین: دانشجویان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات