تکمیل کارنامه سلامت جسم دانشجویان ورودی جدید به منظور آگاهی از سلامت جسمانی دانشجویان به هنگام ورود به دانشگاه.

مخاطبین: دانشجویان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

ارزیابی تندرستی و مشاوره ورزشی در راستای ارتقاء سطح سلامت و تندرستی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه

مخاطبین: دانشجویان کارکنان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

فراهم آوردن تسهیلات لازم برای گسترش و تعمیم ورزش در دانشگاه برگزاری مسابقات و رقابت های مختلف ورزشی به مناسبت های مختلف طبق تقویم ورزشی سالانه برگزاری مسابقات درون دانشگاهی و اعزام تیم های ورزشی به مسابقات استانی، منطقه ای ،کشوری والمپیادهای ورزشی برگزاری کلاس های مربیگری، داوری، کارگاه های علمی و ورزشی ارزیابی تندرستی و مشاوره ورزشی در راستای ارتقاء سطح سلامت و تندرستی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه

مخاطبین: دانشجویان کارکنان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

هماهنگی، نظارت و برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت برگزاری مسابقات درون دانشگاهی و اعزام تیم های ورزشی به مسابقات استانی، منطقه ای ،کشوری والمپیادهای ورزشی

مخاطبین: دانشجویان کارکنان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

هماهنگی، نظارت و برگزاری مسابقات ورزشی درون دانشگاهی

مخاطبین: دانشجویان کارکنان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

دانشجویانی که در استفاده از بخش اتوماسیون تغذیه به مشکل برمی خورند با مراجعه حضوری به واحد اتوماسیون و طرح مشکل از مشاورات مسئول بهره گرفته و در صورت نیاز نقص های بخش تغذیه و کارت دانشجو برطرف می گردد. در مورد دانشجویان سنواتی باید از آموزش استعلام صورت گرفته تا مجددا بخش تغذیه برای این دسته دانشجویان فعال گردد.

مخاطبین: دانشجویان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

این خدمت شامل رزرو غذا توسط دانشجو تا توزیع در سلف سرویس ها می باشد که از سه آمار در این روند استفاده می شود. یک آمار رزرو شده که از اتوماسیون استخراج می شود. یک آمار خورده شده که توسط سیستم ثبت شده و یک آمار پخته شده که به سورت دستی پر می شود.

مخاطبین: دانشجویان و کلیه ی افراد استفاده کننده از سلف سرویس ها (اساتید، مهمانان و ...)


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

هر ماه اطلاعیه ای تحت عنوان توزیع بسته های صبحانه به دانشجویان اعلام می گردد که شامل دو یا سه نوع بسته ی مجزا هست و هر فرد امکان رزرو یک بسته را از طریق اتوماسیون خواهد داشت. در نهایت در مهلت مقرر رزرو صورت گرفته و بسته ها در تاریخ تعیین شده در سلف سرویس توزیع می گردند.

مخاطبین: دانشجویان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

اجرای مراحل اسکان دانشجویان و نظارت بر خوابگاه‌های دانشگاه تصویه حساب و انصراف از سکونت در خوابگاه

مخاطبین: دانشجویان غیربومی


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

دانشجویان متقاضی در صورتی که شامل مورد حاد و خاص باشند می توانند با مراجعه به مرکز از خدمات مشاوره بهره مند گردند. دانشجویان و متقاضیان دیگر می توانند با توجه به برنامه مشاوره ارائه شده توسط مرکز و ثبت نام برای بهره گیری از مشاوره در محل اتاق مشاوره حاضر شده و خدمت را دریافت کنند.

مخاطبین: دانشجویان و پرسنل دانشگاه


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

فعالیت های صورت گرفته در مرکز به دو صورت گزارش می شوند. اول به صورت روزانه به رئیس مرکز و حوزه معاونت دانشجویی و دوم به صورت سالیانه به همراه آمار مشاوره های صورت گرفته و مستندات خدمات ارائه شده که به دفتر سلامت وزارت خانه از طریق ایمیل ارسال می گردند. با درخواست مشاوران این مرکز بسته های روانشناختی، بروشور، پوستر و یا CD هایی برای افزایش آگاهی دانشجویان تهیه کرده و پس از بررسی های صورت گرفته روی محتوای این موارد و تایید آنها، برای چاپ ارجاع داده شده و در نهایت بین دانشجویان توزیع میگردد.

مخاطبین: دانشجویان و پرسنل دانشگاه


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

دانشجویان متقاضی در صورتی که شامل مورد حاد و خاص باشند می توانند با مراجعه به مرکز از خدمات مشاوره بهره مند گردند. دانشجویان و متقاضیان دیگر می توانند با توجه به برنامه مشاوره ارائه شده توسط مرکز و ثبت نام برای بهره گیری از مشاوره در محل اتاق مشاوره حاضر شده و خدمت را دریافت کنند.

مخاطبین: دانشجویان و پرسنل دانشگاه


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

تسهیلات بیمه پایه به دانشجویان فاقد هر نوع بیمه دیگر، که متقاضی دریافت بیمه از تامین اجتماعی باشند، در ازا پرداخت حق بیمه توسط دانشجو داده می شود. بیمه حوادث به صورت موردی و به دانشجویانی که در طول دوران تحصیل بر اساس حادثه ای دچار آسیب دیدگی شده باشند، بر اساس پرونده پزشکی شهادت شاهدان حادثه، ارائه می گردد. نحوه ارائه خدمت به گونه ای است که دانشجو با در دست داشتن مدارک خود به صندوق رفاه مراجعه نموده و در صورت صلاحدید جهت دریافت خسارت به شرکت بیمه طرف قرارداد معرفی می گردد. مسئولیت انجام هرگونه هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای قرارداد شرکت بیمه طرف قرارداد با دانشگاه، بر عهده صندوق رفاه دانشجویی می باشد.

مخاطبین: دانشجویان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

هریک از واحدهای دانشگاهی بر اساس بودجه در دسترس برای کار دانشجویی اقدام به تعریف کار جهت دانشجویان علاقمند می نمایند که وظیفه اداره رفاه دانشجویی پرداخت حق الزحمه این دانشجویان در برابر انجام کار مشخص و بر اساس تعریف موجود است.

مخاطبین: دانشجویان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

صندوق مهر رازی به منظور ارائه تسهیلات مالی به دانشجویان نیازمند تشکیل شده و به صورت هیئت امنایی و با جمع آوری کمک از اعضای دانشگاه اداره می شود. این صندوق با اعلام درخواست توسط خود دانشجوی نیازمند یا معرفی وی توسط یکی از اعضای دانشگاهی، اقدام به ارائه تسهیلات مالی تا سقف مبلغ 3میلیون ریال در قالب وام یا به صورت بلاعوض (بسته به شرایط دانشجو) می نماید.

مخاطبین: دانشجویان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

هریک از دانشجویانی که در طول مدت زمان تحصیل خود، اقدام به اخذ انواع وام های دانشجویی نموده اند، پس از پایان تحصیلات موظف به بازپرداخت وام خود به صورت نقدی یا اقساط هستند.

مخاطبین: دانشجویان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

هریک از دانشجویان در طول مدت زمان تحصیل خود، ممکن است اقدام به اخذ انواع وام های دانشجویی (اعم از وام تحصیلی، وام شهریه، وام ضروری و ...) نماید.

مخاطبین: دانشجویان


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

پاسخگویی به استعلام هایی که در خصوص دانشجویان دانش آموخته این دانشگاه صورت می گیرد

مخاطبین: سایر سازمان‌ها


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

دریافت درخواست ادامه تحصیل ،بازگشت به تحصیل و مرخصی دانشجویانی که بنا بر هر دلیلی دچار مشکل آموزشی شده اند و طرح در کمیسیون بررسی موارد خاص و ارائه مجوز بازگشت یا ادامه تحصیل به این دانشجویان

مخاطبین: دانشجویان سایر دانشگاه های غیر انتفاعی و صنعتی


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات

رسیدگی به تخلفات انضباطی دانشجویان به منظور اجرای نظم و آرامش در دانشگاه براساس شیوه نامه انضباطی دانشجویان.در این راستا با توجه به شکایات واصله از بخش های مختلف دانشگاه یا سایر دانشجویان و سازمان‌ها (شاکی خصوصی) و برگزاری جلسات کمیته انضباطی، احکام مرتبط صادر و به سایر بخش ها ارسال می شود.

مخاطبین: سایر سازمان‌ها دانشجویان واحد‌های دانشگاه


تیکت پشتیبانی ثبت نظر ثبت پیشنهاد ثبت انتقاد ثبت شکایات