دانشجویان متقاضی در صورتی که شامل مورد حاد و خاص باشند می توانند با مراجعه به مرکز از خدمات مشاوره بهره مند گردند. دانشجویان و متقاضیان دیگر می توانند با توجه به برنامه مشاوره ارائه شده توسط مرکز و ثبت نام برای بهره گیری از مشاوره در محل اتاق مشاوره حاضر شده و خدمت را دریافت کنند.

مخاطبین: دانشجویان و پرسنل دانشگاه

با توجه به سطح دسترسی شما موردی برای نمایش وجود ندارد


بسمه تعالی
فرم شناسنامه خدمت دستگاه اجرایی
ضمیمه 1

1. عنوان خدمت : ارائه خدمات روانشناختی، مشاوره و مددکاری


2. شناسنامه خدمت :


3. ارائه دهنده خدمت

نام دستگه اجرایی: دانشگاه رازی کرمانشاه

نام دستگه مادر: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


4. ارائه دهنده خدمت

شرح خدمت: دانشجویان متقاضی در صورتی که شامل مورد حاد و خاص باشند می توانند با مراجعه به مرکز از خدمات مشاوره بهره مند گردند. دانشجویان و متقاضیان دیگر می توانند با توجه به برنامه مشاوره ارائه شده توسط مرکز و ثبت نام برای بهره گیری از مشاوره در محل اتاق مشاوره حاضر شده و خدمت را دریافت کنند.

نوع خدمت:


نوع مخاطبین:

    دانشجویان و پرسنل دانشگاه

ماهیت خدمت:


سطح خدمت:


رویداد مرتبط با:


نحوه آغاز خدمت:


مدارک لازم برای انجام خدمت:

کارت دانشجویی


قوانین و مقررات بالادستی:

آیین نامه نحوه پرداخت حق الزحمه کارشناسان و مشاوران پاره وقت شماره 175252/15 مورخ 11/8/



5. جزئیات خدمت

آمار تعداد خدمت گیرندگان

1920 نفر در خدمت گیرندگان در:


متوسط مدت زمان ارایه خدمت:

موارد حاد و خاص: بلافاصله در غیر این صورت: یک تا دو روز


تواتر

1 بار در ماه

تعداد بار مراجعه حضوری:

یکبار جهت درخواست برای ثبت نام یا ارائه مشاوره


مبلغ شماره حساب بانکی پرداخت به صورت الکترونیک
100000 ریال حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه رازی بله

5. نحوه دسترسی به

آدرس دقیق و مستقیم در وبگاه در صورت الکترونیکی بودن همه یا بخشی از آن

www.razi.ac.ir portal.saorg.ir

نام سامانه مربوط به خدمت در صورت الکترونکی بودن همه یا بخشی از آن:
پورتال دانشگاه رازی- سامانه گلستان سامانه سجاد


مرحله خدمت : در مرحله اطلاع رسانی خدمت







ذکر ضرورت مراجعه حضوری
نصب پوستر و اطلاعیه برنامه مشاوره

مراجعه به دستگاه:


مرحله خدمت : در مرحله درخواست خدمت



شماره قرارداد واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان: 0



ذکر ضرورت مراجعه حضوری
مراجعه برای ثبت نام

مراجعه به دستگاه:



مرحله خدمت : در مرحله تولید خدمت
(فرآیند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه‌ها)





ذکر ضرورت مراجعه: بررسی و چیدمان برنامه مشاوره و هماهنگی با مشاوران



مرحله خدمت : در مرحله ارائه خدمت



شماره قرارداد واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان: 0



ذکر ضرورت مراجعه حضوری
حضور و شرکت در اتاق مشاوره

مراجعه به دستگاه:


7. ارتباط خدمات با سایر سامنه ها(بانک‌های اطلاعاتی) در دستگاه

نام سامانه های دیگر فیلد مورد تبادل استعلام الکترونیکی استعلام غیر الکترونیک
گلستان پرداخت مبلغ سالیانه بیمه حوادث بر خط (Online)

8. ارتباط با سایر دستگاه‌های دیگر

نام دستگاه دیگر نام سامانه های دستگاه دیگر فیلدهای مورد تبادل مبلغ (در صورت پرداخت هزینه) استعلام الکترونیکی اگر استعلام غیر الکترو.نیکی است، استعلام توسط:
سازمان بیمه سلامت ایران بیمه سلامت ثبت نام بیمه پایه برخط (Online)

7. ارتباط خدمات با سایر سامنه ها(بانک‌های اطلاعاتی) در دستگاه

ردیف عنوان
1 ارائه تسهیلات بیمه پایه
2 ارائه تسهیلات بیمه حوادث

7. ارتباط خدمات با سایر سامنه ها(بانک‌های اطلاعاتی) در دستگاه



فعالیت های صورت گرفته در مرکز به دو صورت گزارش می شوند. اول به صورت روزانه به رئیس مرکز و حوزه معاونت دانشجویی و دوم به صورت سالیانه به همراه آمار مشاوره های صورت گرفته و مستندات خدمات ارائه شده که به دفتر سلامت وزارت خانه از طریق ایمیل ارسال می گردند. با درخواست مشاوران این مرکز بسته های روانشناختی، بروشور، پوستر و یا CD هایی برای افزایش آگاهی دانشجویان تهیه کرده و پس از بررسی های صورت گرفته روی محتوای این موارد و تایید آنها، برای چاپ ارجاع داده شده و در نهایت بین دانشجویان توزیع میگردد.

مخاطبین: دانشجویان و پرسنل دانشگاه

با توجه به سطح دسترسی شما موردی برای نمایش وجود ندارد


بسمه تعالی
فرم شناسنامه خدمت دستگاه اجرایی
ضمیمه 1

1. عنوان خدمت : ارائه گزارشات و محصولات روانشناختی


2. شناسنامه خدمت :


3. ارائه دهنده خدمت

نام دستگه اجرایی: دانشگاه رازی کرمانشاه

نام دستگه مادر: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


4. ارائه دهنده خدمت

شرح خدمت: فعالیت های صورت گرفته در مرکز به دو صورت گزارش می شوند. اول به صورت روزانه به رئیس مرکز و حوزه معاونت دانشجویی و دوم به صورت سالیانه به همراه آمار مشاوره های صورت گرفته و مستندات خدمات ارائه شده که به دفتر سلامت وزارت خانه از طریق ایمیل ارسال می گردند. با درخواست مشاوران این مرکز بسته های روانشناختی، بروشور، پوستر و یا CD هایی برای افزایش آگاهی دانشجویان تهیه کرده و پس از بررسی های صورت گرفته روی محتوای این موارد و تایید آنها، برای چاپ ارجاع داده شده و در نهایت بین دانشجویان توزیع میگردد.

نوع خدمت:


نوع مخاطبین:

    دانشجویان و پرسنل دانشگاه

ماهیت خدمت:


سطح خدمت:


رویداد مرتبط با:


نحوه آغاز خدمت:


مدارک لازم برای انجام خدمت:

مستندات فعالیت های مرکز محتوای پوستر و بروشورها


قوانین و مقررات بالادستی:

دستورالعمل های مراکز مشاوره وزارت علوم



5. جزئیات خدمت

آمار تعداد خدمت گیرندگان

3000 تا4000 خدمت گیرنده در خدمت گیرندگان در:


متوسط مدت زمان ارایه خدمت:

موارد حاد و خاص: بلافاصله در غیر این صورت: یک تا دو روز


تواتر

روزانه و سالانه سال

تعداد بار مراجعه حضوری:


مبلغ شماره حساب بانکی پرداخت به صورت الکترونیک

5. نحوه دسترسی به

آدرس دقیق و مستقیم در وبگاه در صورت الکترونیکی بودن همه یا بخشی از آن

www.razi.ac.ir

نام سامانه مربوط به خدمت در صورت الکترونکی بودن همه یا بخشی از آن:
پورتال دانشگاه رازی- سامانه گلستان


مرحله خدمت : در مرحله اطلاع رسانی خدمت







ذکر ضرورت مراجعه حضوری
توزیع پوستر و بروشور ها

مراجعه به دستگاه:


مرحله خدمت : در مرحله درخواست خدمت



شماره قرارداد واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان: 0



ذکر ضرورت مراجعه حضوری
مراجعه برای درخواست چاپ و یا دریافت محصولات

مراجعه به دستگاه:



مرحله خدمت : در مرحله تولید خدمت
(فرآیند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه‌ها)





ذکر ضرورت مراجعه: بررسی و چیدمان برنامه مشاوره و هماهنگی با مشاوران



مرحله خدمت : در مرحله ارائه خدمت



شماره قرارداد واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان: 0



ذکر ضرورت مراجعه حضوری
دریافت محصولات روانشناختی

مراجعه به دستگاه:


7. ارتباط خدمات با سایر سامنه ها(بانک‌های اطلاعاتی) در دستگاه

نام سامانه های دیگر فیلد مورد تبادل استعلام الکترونیکی استعلام غیر الکترونیک

8. ارتباط با سایر دستگاه‌های دیگر

نام دستگاه دیگر نام سامانه های دستگاه دیگر فیلدهای مورد تبادل مبلغ (در صورت پرداخت هزینه) استعلام الکترونیکی اگر استعلام غیر الکترو.نیکی است، استعلام توسط:

7. ارتباط خدمات با سایر سامنه ها(بانک‌های اطلاعاتی) در دستگاه

ردیف عنوان

7. ارتباط خدمات با سایر سامنه ها(بانک‌های اطلاعاتی) در دستگاه



دانشجویان متقاضی در صورتی که شامل مورد حاد و خاص باشند می توانند با مراجعه به مرکز از خدمات مشاوره بهره مند گردند. دانشجویان و متقاضیان دیگر می توانند با توجه به برنامه مشاوره ارائه شده توسط مرکز و ثبت نام برای بهره گیری از مشاوره در محل اتاق مشاوره حاضر شده و خدمت را دریافت کنند.

مخاطبین: دانشجویان و پرسنل دانشگاه

با توجه به سطح دسترسی شما موردی برای نمایش وجود ندارد


بسمه تعالی
فرم شناسنامه خدمت دستگاه اجرایی
ضمیمه 1

1. عنوان خدمت : ارائه خدمات روانشناختی، مشاوره و مددکاری


2. شناسنامه خدمت :


3. ارائه دهنده خدمت

نام دستگه اجرایی: دانشگاه رازی کرمانشاه

نام دستگه مادر: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


4. ارائه دهنده خدمت

شرح خدمت: دانشجویان متقاضی در صورتی که شامل مورد حاد و خاص باشند می توانند با مراجعه به مرکز از خدمات مشاوره بهره مند گردند. دانشجویان و متقاضیان دیگر می توانند با توجه به برنامه مشاوره ارائه شده توسط مرکز و ثبت نام برای بهره گیری از مشاوره در محل اتاق مشاوره حاضر شده و خدمت را دریافت کنند.

نوع خدمت:


نوع مخاطبین:

    دانشجویان و پرسنل دانشگاه

ماهیت خدمت:


سطح خدمت:


رویداد مرتبط با:


نحوه آغاز خدمت:


مدارک لازم برای انجام خدمت:

کارت دانشجویی


قوانین و مقررات بالادستی:

آیین نامه نحوه پرداخت حق الزحمه کارشناسان و مشاوران پاره وقت شماره 175252/15 مورخ 11/8/



5. جزئیات خدمت

آمار تعداد خدمت گیرندگان

1920 نفر در خدمت گیرندگان در:


متوسط مدت زمان ارایه خدمت:

موارد حاد و خاص: بلافاصله در غیر این صورت: یک تا دو روز


تواتر

1 بار در ماه

تعداد بار مراجعه حضوری:

یکبار جهت درخواست برای ثبت نام یا ارائه مشاوره


مبلغ شماره حساب بانکی پرداخت به صورت الکترونیک

5. نحوه دسترسی به

آدرس دقیق و مستقیم در وبگاه در صورت الکترونیکی بودن همه یا بخشی از آن

www.razi.ac.ir portal.saorg.ir

نام سامانه مربوط به خدمت در صورت الکترونکی بودن همه یا بخشی از آن:
پورتال دانشگاه رازی- سامانه گلستان سامانه سجاد


مرحله خدمت : در مرحله اطلاع رسانی خدمت







ذکر ضرورت مراجعه حضوری
نصب پوستر و اطلاعیه برنامه مشاوره

مراجعه به دستگاه:


مرحله خدمت : در مرحله درخواست خدمت



شماره قرارداد واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان: 0



ذکر ضرورت مراجعه حضوری
مراجعه برای ثبت نام

مراجعه به دستگاه:



مرحله خدمت : در مرحله تولید خدمت
(فرآیند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه‌ها)





ذکر ضرورت مراجعه: بررسی و چیدمان برنامه مشاوره و هماهنگی با مشاوران



مرحله خدمت : در مرحله ارائه خدمت



شماره قرارداد واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان: 0



ذکر ضرورت مراجعه حضوری
حضور و شرکت در اتاق مشاوره

مراجعه به دستگاه:


7. ارتباط خدمات با سایر سامنه ها(بانک‌های اطلاعاتی) در دستگاه

نام سامانه های دیگر فیلد مورد تبادل استعلام الکترونیکی استعلام غیر الکترونیک

8. ارتباط با سایر دستگاه‌های دیگر

نام دستگاه دیگر نام سامانه های دستگاه دیگر فیلدهای مورد تبادل مبلغ (در صورت پرداخت هزینه) استعلام الکترونیکی اگر استعلام غیر الکترو.نیکی است، استعلام توسط:

7. ارتباط خدمات با سایر سامنه ها(بانک‌های اطلاعاتی) در دستگاه

ردیف عنوان

7. ارتباط خدمات با سایر سامنه ها(بانک‌های اطلاعاتی) در دستگاه