این خدمت به رسیدگی به انواع مشکلات آموزشی دانشجویان که به صورت موردی می باشد، ارجاع دارد. رسیدگی به این مشکلات ممکن است با طرح و بررسی در جلسه شورای آموزشی دانشگاه حل شود یا نیازمند ارجاع به کمیسیون موارد خاص جهت بررسی های بیشتر باشد. فرآیندهایی هم چون تمدید سنوات تحصیلی، ادامه تحصیل پس از سه ترم مشروطی، مرخصی یا حذف ترم بیش از دو نیم سال و ... نیازمند طرح در کمیسیون موارد خاص هستند.

مخاطبین: دانشجویان

با توجه به سطح دسترسی شما موردی برای نمایش وجود ندارد


بسمه تعالی
فرم شناسنامه خدمت دستگاه اجرایی
ضمیمه 1

1. عنوان خدمت : رسیدگی به مشکلات آموزشی


2. شناسنامه خدمت :


3. ارائه دهنده خدمت

نام دستگه اجرایی: دانشگاه رازی کرمانشاه

نام دستگه مادر: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


4. ارائه دهنده خدمت

شرح خدمت: این خدمت به رسیدگی به انواع مشکلات آموزشی دانشجویان که به صورت موردی می باشد، ارجاع دارد. رسیدگی به این مشکلات ممکن است با طرح و بررسی در جلسه شورای آموزشی دانشگاه حل شود یا نیازمند ارجاع به کمیسیون موارد خاص جهت بررسی های بیشتر باشد. فرآیندهایی هم چون تمدید سنوات تحصیلی، ادامه تحصیل پس از سه ترم مشروطی، مرخصی یا حذف ترم بیش از دو نیم سال و ... نیازمند طرح در کمیسیون موارد خاص هستند.

نوع خدمت:


نوع مخاطبین:

    دانشجویان

ماهیت خدمت:


سطح خدمت:


رویداد مرتبط با:


نحوه آغاز خدمت:


مدارک لازم برای انجام خدمت:


قوانین و مقررات بالادستی:



5. جزئیات خدمت

آمار تعداد خدمت گیرندگان

1841 خدمت گیرنده در ترم تحصیلی خدمت گیرندگان در:


متوسط مدت زمان ارایه خدمت:


تواتر

یک بار برای همیشه

تعداد بار مراجعه حضوری:

یکبار


مبلغ شماره حساب بانکی پرداخت به صورت الکترونیک

5. نحوه دسترسی به

آدرس دقیق و مستقیم در وبگاه در صورت الکترونیکی بودن همه یا بخشی از آن

Golestan.razi.ac.ir Portal.Saorg.ir

نام سامانه مربوط به خدمت در صورت الکترونکی بودن همه یا بخشی از آن:
سامانه های گلستان و سجاد


مرحله خدمت : در مرحله اطلاع رسانی خدمت







ذکر ضرورت مراجعه حضوری
0

مراجعه به دستگاه:


مرحله خدمت : در مرحله درخواست خدمت



شماره قرارداد واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان: 0



ذکر ضرورت مراجعه حضوری

مراجعه به دستگاه:



مرحله خدمت : در مرحله تولید خدمت
(فرآیند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه‌ها)





ذکر ضرورت مراجعه:



مرحله خدمت : در مرحله ارائه خدمت



شماره قرارداد واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان: 0



ذکر ضرورت مراجعه حضوری

مراجعه به دستگاه:


7. ارتباط خدمات با سایر سامنه ها(بانک‌های اطلاعاتی) در دستگاه

نام سامانه های دیگر فیلد مورد تبادل استعلام الکترونیکی استعلام غیر الکترونیک
سامانه گلستان گواهی در سامانه بر خط (Online)

8. ارتباط با سایر دستگاه‌های دیگر

نام دستگاه دیگر نام سامانه های دستگاه دیگر فیلدهای مورد تبادل مبلغ (در صورت پرداخت هزینه) استعلام الکترونیکی اگر استعلام غیر الکترو.نیکی است، استعلام توسط:

7. ارتباط خدمات با سایر سامنه ها(بانک‌های اطلاعاتی) در دستگاه

ردیف عنوان

7. ارتباط خدمات با سایر سامنه ها(بانک‌های اطلاعاتی) در دستگاه